donderdag 7 januari 2010

Bye bye bike

Oh - my - god! (denk er een MTV-tienermeisje bij) Nog een gat in onze voorzieningen! En in dit geval een grote, want de mega-fietsenwinkel gaat onze Wall verlaten. Shopping mall the Wall, je hebt er vast van gehoord, herbergt louter ongelooflijke oversized winkels die spullen verkopen die je of niet nodig hebt, of te duur zijn. Maar aangezien dit de enige detailhandelaren op loopafstand zijn, loop ik er toch soms heen. En koop ik er toch soms wat. Zoals vorige week een Mega Mindy-fietshelm voor mijn kleutster. Honderden vierkante meters met fietsen en aanverwante zaken en nul andere klanten. Het was een beetje rustig, vertelde de fietsemployee. Dat was altijd zo deze tijd van het jaar. Ik knikte begrijpend: kou en fietsen gaan niet samen. De vriendelijk man deed ons nog fietsversiersels en een drinkbeker kado. "Tot ziens," zei hij vrolijk toen we het pand verlieten. Het bleek een vaarwel.....

1 opmerking:

  1. Oh my God! We kunnen dus ook nog achteruit gaan met de voorzieningen? En ik denk steeds dat het met wat geduld allemaal wel goed komt. Begin nu te twijfelen. Is het al definitief? Zo niet koop ik dit weekend een fiets in plaats van nieuwe schaatsen. Eentje waar ik niet zo hard mee val..

    BeantwoordenVerwijderen