dinsdag 12 januari 2010

Let the sun shine....


Twee maal per schooldag passeer ik een zonnestudio. Hij ligt op een steenworp afstand van mijn huis en daarom hou ik van deze zonnestudio. Sinds vorige week twijfel ik echter of het ding wel open is: het er zo verlaten. Dag in dag uit oogt het leeg en ik begin me zorgen te maken. Gisteren daarom het pand grondig geïnspecteerd. Volgens de ge-etaleerde openingstijden (maandag tot zondag van 11.00 tot 22.00 uur) moest 'ie open zijn. Ik loer nauwkeurig door het donkere raam naar binnen. Niks, niemand, nada, noppes.... O nee! Niet weer een teloorgang van een voorziening in de nabijheid! Ik sla de bocht om en bekijk het andere raam van het hoekpand. Nog steeds geen teken van leven. Of toch.... Een megaflatscreenteevee staat aan en vertoont zomerse taferelen. En in het schaarse schijnsel van de kijkdoos zie ik verderop achter de toonbank twee jongedames staan. Dus toch! De rest van de winter zal ik deze zonnestudio wekelijks bezoeken. Zonnebankbruin is dan wel erg 1988, maar ik ben het de buitenwijk verplicht.

1 opmerking:

  1. Hahahaha, ik ben onlnags naar... je zult t werkelijk niet geloven... een 2e lege versie van deze tent geweest!!! Het ding staat in Lombok.

    Zowaar, er was volk en de banken deden het en ik werd er ook nog n klein beetje bruin, maar vooral erg lekker warm van binnen van. Vrijdag weer!

    BeantwoordenVerwijderen